M & P

قالب پرشین بلاگ


M & P
به نام خداوندی که عشق را آفرید.
نويسنده
دوستان عزیز

تولدت مبارک...

 

صبح كه داشتم بطرف دفترم مي رفتم منشي ام ژانت بهم گفت:

 

صبح بخير آقاي رئيس، تولدتون مبارك!“

 

از حق نميشه گذشت، احساس خوبي بهم دست داد از اينكه يكي تولدم يادش بود.

 

تقريباً تا ظهر به كارهام مشغول بودم. بعدش ژانت در زد و آمد تو و گفت:

 

ميدونين، امروز هواي بيرون عاليه؛ از طرف ديگه امروز تولدتون هست، اگر موافق باشين با هم براي ناهار بريم بيرون، فقط من و شما!“

 

گفتم:

 

"خداي من اين يكي از بهترين چيزهائي بوده كه ميتونستم انتظار داشته باشم باشه بريم."

 

براي ناهار رفتيم بيرون از شرکت. البته نه به جاي هميشه گي، بلكه به يک جاي دنج و خيلي اختصاصي رفتيم. اول از همه دوتا مارتيني سفارش داديم و از غذائي عالي در فضائي عالي تر واقعاً لذت برديم.

 

وقتي داشتيم برمي گشتيم، ژانت رو به من كرده و گفت:

 

ميدونين، امروز روز خيلي خوبيه، فكر نمي كنين كه اصلاً لازم نباشه برگرديم به اداره؟ مگه نه؟

 

در جواب گفتم:

 

آره، منم فكر ميكنم همچين هم لازم نباشه برگرديم.“

 

اونم در جواب گفت:

 

پس اگه موافق باشي بد نيست بريم به آپارتمان من.“

 

وقتي وارد آپارتمانش شديم گفت:

 

ميدوني رئيس، اگه اشكالي نداشته باشه من ميرم تو اتاق خوابم... دلم ميخواد تو يه جاي گرم و نرم يه خورده استراحت كنم.“

 

گفتم:

 

خواهش مي كنم

 

اون رفت تو اتاق خوابش و بعداز حدود يه پنج شش دقيقه اي برگشت.

 

با يه كيك بزرگ تولد در دستش در حالي كه همسرم، بچه هام و يه عالمه از دوستام هم پشت سرش بودند كه همه با هم داشتند آواز ” تولدت مبارك “ رو مي خوندند....

 

در حاليكه من اونجا... رو اون كاناپه نشسته بودم... ,ولباسی به تن نداشتم!!! وتمام جمعيت مات و مبهوت در برابر من !!!

 

نتیجه اخلاقی: وقتی یه اتفاق خیلی برات باورنکردنی هست باورش نکن

ازهمکارعزیزم،مدیریت وبلاگ خروج ممنوع سپاسگزارم.

لطفا نظر بدهید. 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت22:26---16 خرداد 1390
فقط یه حس کنجکاوی یا بعبارتی همون فضولی خودمونه!اگه بگی ممنون میشم ،نگی هم ناراحت نمیشم.
فکر کنم مشکل از تعداد مطالب صفحه اولم بود.آخه 20تا بود،کردمش ده تا،عکسهارو بردم ادامه مطلبو تبلیغامو هم برداشتم.


سارا
ساعت21:22---16 خرداد 1390
مرسی که بیشتر اعتماد کردی،سعی میکنم مطالب خوبی پیدا کنم برات.

سارا
ساعت18:39---16 خرداد 1390
خواهش میکنم،قابل شما رو نداشت .در ضمن ممنون که به من اعتماد کردی و رمزتو بهم دادی.باشه،اگخ چیزی داشتم میذارم برات ولی بهتره وقتی باشه که خودت نمیرسی،تا بازدیدت هم بهتر شه.
راستی یه توصیه،بهتره نتیجه اخلاقی رو با یه رنگ دیگه بذاری،خودش هم یه رنگ دیگه بود تو کپی کردن عوض شد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, ] [ 16:59 ] [ ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام.به وبلاگ من خوش آمدید. این تفریح منه.اوقات فراغت شروع به نوشتن میکنم،پس اگه یه وقت وبلاگ دیر به روز شد خواهشا شاکی نشید. درضمن موضوع توی این وبلاگ معنایی نداره،درباره هرموضوعی که بشه مینویسم. این وبلاگ طبق نظرات شما دوست عزیز نوشته میشه پس تقاضا دارم من رو قابل بدونید ونظرات خودتون رو بیان کنید.امیدوارم که اوقات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید. برای ارتباط با من هم می توانید از نمایشگر وضعیت یاهو که در قسمت پایین آمار وبلاگ تعبیه شده،استفاده کنید. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به عزیز ترین کسم ... باتشکر،مدیریت وبلاگ M & P.
امکانات سایت