M & P

قالب پرشین بلاگ


M & P
به نام خداوندی که عشق را آفرید.
نويسنده
دوستان عزیز

بیمارستان روانی!!

 

به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانى، از روان‌پزشک پرسیدم شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانى به بسترى شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟

 

روان‌پزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخورى، یک فنجان و یک سطل جلوى بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالى کند.

 

من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادى باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است.

 

روان‌پزشک گفت: نه! آدم عادى درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد. شما می‌خواهید تخت‌تان کنار پنجره باشد؟

لطفا نظر بدهید. 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:22---15 خرداد 1390
البته یه تمجید هم دارم ازت که فکر کنم از همه این انتقادها مهم تره!
خیلی خوشم اومد از پست اولت،اینکه فتی کپی نمیکنی و یا منبع رو هم میذاری،به نظرم تو وبلا گنویسی این اصل از همه مهمتره،که متأسفانه عمل نمیشه.این موضوع برای من هم خیلی مهمه و تو پروفایلم هم گفتم ولی متأسفانه بعضی ها،چندتا از مطالبی رو که از خودم بود و خودم نوشته بودم،بدون اسم تو وبشون گذاشتن.من خوشحال میشم که مطلبم جالب باشه و بقیه خوششون بیاد ولی خوب یجورایی به آدم بر میخوره به اسم اونا تموم شه.
کمتر دیدم کسی این اصل رو رعایت کنه ولی خوشحالم که کسایی مثل شما هستن،امیدوارم این فرهنگ،بین وبلاگنویسا جا بیفته.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, ] [ 12:23 ] [ Mehrdad ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام.به وبلاگ من خوش آمدید. این تفریح منه.اوقات فراغت شروع به نوشتن میکنم،پس اگه یه وقت وبلاگ دیر به روز شد خواهشا شاکی نشید. درضمن موضوع توی این وبلاگ معنایی نداره،درباره هرموضوعی که بشه مینویسم. این وبلاگ طبق نظرات شما دوست عزیز نوشته میشه پس تقاضا دارم من رو قابل بدونید ونظرات خودتون رو بیان کنید.امیدوارم که اوقات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید. برای ارتباط با من هم می توانید از نمایشگر وضعیت یاهو که در قسمت پایین آمار وبلاگ تعبیه شده،استفاده کنید. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به عزیز ترین کسم ... باتشکر،مدیریت وبلاگ M & P.
امکانات سایت