M & P

قالب پرشین بلاگ


M & P
به نام خداوندی که عشق را آفرید.
نويسنده
دوستان عزیز

شيشه و آينه

 

جوان ثروتمندي نزد عارفي رفت و از او اندرزي براي زندگي نيک خواست.

 

عارف او را به کنار پنجره برد و پرسيد: چه مي بيني؟

 

گفت: آدم هايي که مي آيند و مي روند و گداي کوري که در خيابان صدقه مي گيرد.

 

بعد آينه بزرگي به او نشان داد و باز پرسيد: در آينه نگاه کن و بعد بگو چه مي بيني؟

 

گفت: خودم را مي بينم !

 

عارف گفت: ديگر ديگران را نمي بيني!

 

آينه و پنجره هر دو از يک ماده ي اوليه ساخته شده اند : شيشه.

 

اما در آينه لايه ي نازکي از نقره در پشت شيشه قرار گرفته و در آن چيزي جز شخص خودت را نمي بيني.

 

اين دو شي شيشه اي را با هم مقايسه کن :

 

وقتي شيشه فقير باشد، ديگران را مي بيند و به آن ها احساس محبت مي کند. اما وقتي از جيوه (يعني ثروت) پوشيده مي شود، تنها خودش را مي بيند.

 

 

تنها وقتي ارزش داري که شجاع باشي و آن پوشش جيوه اي را از جلو چشم هايت برداري، تا بار ديگر بتواني ديگران را ببيني و دوستشان بداري

ake1365.blogfa.com

لطفا نظربدهید. 



نظرات شما عزیزان:

الهه خانم
ساعت11:32---23 خرداد 1390
سلام اقا مهرداد روز بخير متاسفانه امروز خواستم عكس اپ كنم نمي دونم چرا پوشه ها رو باز نمي كنه اقا مهرداد از شما هم همينطور هست ولي خيلي حالم كرفته شد بهم سر بزنيد بگید ممنونم :- ((

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, ] [ 10:34 ] [ Mehrdad ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره سایت

سلام.به وبلاگ من خوش آمدید. این تفریح منه.اوقات فراغت شروع به نوشتن میکنم،پس اگه یه وقت وبلاگ دیر به روز شد خواهشا شاکی نشید. درضمن موضوع توی این وبلاگ معنایی نداره،درباره هرموضوعی که بشه مینویسم. این وبلاگ طبق نظرات شما دوست عزیز نوشته میشه پس تقاضا دارم من رو قابل بدونید ونظرات خودتون رو بیان کنید.امیدوارم که اوقات خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید. برای ارتباط با من هم می توانید از نمایشگر وضعیت یاهو که در قسمت پایین آمار وبلاگ تعبیه شده،استفاده کنید. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به عزیز ترین کسم ... باتشکر،مدیریت وبلاگ M & P.
امکانات سایت